Jauns VTM Group Equilibradora de turbocompresores VSR SBR-10 balansēšanas stends
















Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

El objetivo de la máquina es medir las vibraciones propias de los automóviles y los cartuchos ligeros, de hasta 9 kg, amplificando la rotación del rotor. También permite comprobar si hay fugas de aceite en el turbocompresor.
El SBR-10 ha permitido alcanzar velocidades de rotación máximas de funcionamiento, que en algunos casos llegan a 250 000 rpm.
El SBR-10 simula las mismas condiciones de prueba y equilibrado que el turbocompresor en el vehículo, lo que garantiza la calidad de la reparación.
• El ingenioso sistema de montaje de cartuchos permite montar casi todos los turbocompresores estándar.
• Los accesorios son sencillos, por lo que incluso cuando hay turbocompresores nuevos disponibles, puede construirlos o modificarlos usted mismo.
• El sistema hidráulico calefactado permite recrear condiciones climáticas similares a las de la vida real.
• Medición del desequilibrio en tiempo real (durante la rotación): evita posibles daños en la turbina durante las pruebas.
• La vibración de la carcasa central del turbocompresor se detecta a un valor de 10G, el doble que los análogos europeos.
• Acceso a una base de datos de turbinas autoeditable.
• Generación e impresión de informes sobre el equilibrado del rotor realizado.