Hitachi ZX120 kāpurķēžu ekskavators
Ieinteresēja sludinājums?
1/11
19 000 $
≈ 17 720 €
Marka:
Hitachi
Modelis:
ZX120
Tips:
kāpurķēžu ekskavators
Izlaiduma gads:
05/2018
Darba stundas:
2000 m/st
Pašmasa:
12200 kg
Atrašanās vieta:
Ķīna Shanghai
Ievietošanas datums:
vairāk par 1 mēnesi
Machineryline ID:
WT34435
Apraksts
Rakšanas dziļums:
5.57 m
Rakšanas dziļums:
5570 mm
Rakšanas rādiuss:
8.27 m
Izkraušanas augstums:
6.16 m
Gabarītu izmēri:
7.61 m × 2.49 m × 2.73 m
Kausa tilpums:
0.52 m³
Virsbūve
Kaste instrumentiem:
Dzinējs
Marka:
Isuzu
Tips:
rindas
Jauda:
48.51 kW (66 ZS)
Degviela:
dīzeļdegviela
Degvielas patēriņš:
66 l/100km
Eiro:
Euro 2
Ātrumkārba
Tips:
hidrostatiska
Asis
Kāpurķēžu platums:
500 mm
Gumijas kāpurķēdes:
Kabīne
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs:
Autonomais sildītājs:
Hydronic
Borta dators:
Kondicionieris:
Klimata kontrole:
Pneimatiskie sēdekļi:
Sēdekļu apsilde:
Automagnetola:
Spoguļu apsilde:
Tahometrs:
Elektriskie stikla pacēlāji:
Spoguļu elektriska regulēšana:
Papildu lukturi:
Lūka:
Miglas lukturi:
Ir vajadzīga piegāde?
Aprēķiniet piegādes izmaksas
Papildaprīkojums
Centralizētā eļļošana:
Standarta kauss:
Akmeņu kauss:
Vērstuve:
Regulējama izlice:
Hidraulika hidrauliskajam āmuram:
Hidraulika greiferim:
Uzkarināmā aprīkojuma ātrās nomaiņas mehānisms:
Stāvoklis
Stāvoklis:
lietots
Oriģinālā krāsa:
Oriģinālā krāsa:
Garantija::
1 gads
Papildu informācija
Krāsa:
sarkana
Svarīgi
Šim sludinājumam ir informatīvs raksturs. Precīzas informācijas saņemšanai lūdzam sazināties ar pārdevēju.
Padomi iegādei
wechat pārādīt kontaktus
whatsapp:pārādīt kontaktus
Company Profile: Shanghai Aite Machinery Trading Company specializes in the export of second-hand machinery. The main products are second-hand excavators, second-hand loaders, second-hand motor graders, second-hand dump trucks, second-hand buses, second-hand bulldozers and other construction machinery.
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.
transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss
the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on 50% deposit and pay 50% balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.