Pārdošu IVECO DAILY + CELA DT-25 autotorni izsolē









































































































































































































Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti





















Pravidelný servis.
Plošina 2940 MTH.
Dovoz Nizozemsko.
Na obou stranách v zadní části nosné plochy zvedací plošiny (podlahy za kabinou) prasklina, Prasklina na čele nad předním nárazníkem, Poškozený kryt pravého zadního světla, Místy drobné deformace, Odloupaný nátěr, Ulomená páčka pro polohování sedadla řidiče, Uživatelsky opotřebený interiér, Škrábance na karoserii, Provozní oděrky a poškození, Poškozená přední část od kamínků, Provozní vůle v ovládání, Povrchová koroze karoserie
Regelmäßiger Einsatz.
Plattform 2940 MTH.
Importiert aus den Niederlanden.
Beidseitiger Riss im hinteren Bereich der Hebebühnenauflagefläche (Boden hinter dem Fahrerhaus), Riss an der Frontseite über der vorderen Stoßstange, Beschädigte rechte Rücklichtabdeckung, Stellenweise kleine Deformationen, Abblätternder Lack, Gebrochener Hebel zur Positionierung des Fahrersitzes, Abgenutzter Innenraum, Kratzer am Körper, Schürfwunden und Karosserieschäden, Beschädigtes Vorderteil durch Steine, Laufspiel in Kontrolle, Oberflächenkorrosion der Karosserie
Regular service.
Platform 2940 MTH.
Imported from the Netherlands.
Crack on both sides in the rear part of the lifting platform support surface (floor behind the cab), Crack on the front above the front bumper, Damaged right rear light cover, Small deformation in places, Peeling paint, Broken lever for positioning the driver's seat, User-worn interior, Scratches on the body, Operation wear and damages, Damaged front part from stones, Operating clearance in the control, Surface corrosion of the bodywork
Rendszeres szerviz.
2940-es peron, MTH.
Hollandiából importálva.
Repedés az emelőplatform tartófelületének hátsó részén mindkét oldalon (padló a fülke mögött), Repedés az első lökhárító felett elöl, Sérült jobb hátsó lámpaburkolat, Kis deformáció helyenként, Hámló festék, Törött kar a vezetőülés állításához, Felhasználó által kopott belső tér, Karcolások a karosszérián
, Üzemi horzsolások és sérült, Az elülső része kövektől sérült, Vezérlés üzemi holtjátéka
, Karosszéria felszíni korróziója
Regularna obsługa.
Platforma 2940 MTH.
Import z Holandii.
Pęknięcie po obu stronach tylnej części powierzchni podparcia platformy podnoszącej (podłoga za kabiną), Pęknięcie z przodu nad zderzakiem przednim, Uszkodzona osłona prawego tylnego światła, Niewielkie odkształcenia w niektórych miejscach, Łuszcząca się farba, Złamana dźwignia do pozycjonowania fotela kierowcy, Wnętrze zniszczone przez użytkownika, Zadrapania na ciele, Otarcia eksploatacyjne i uszkodzenia, Uszkodzona przednia część od kamieni, Luz roboczy w sterowaniu , Powierzchniowa korozja karoserii
Регулярное обслуживание.
Платформа 2940 MTH.
Импортирована из Нидерландов.
Трещина с обеих сторон в задней части опорной поверхности подъемной платформы (пол за кабиной), Трещина спереди над передним бампером, Повреждена крышка правого заднего фонаря, Небольшая деформация местами, Отслоение краски, Сломан рычаг регулировки положения водительского сиденья, Потертый салон, Царапины на теле, Эксплуатационные потертости и повреждения, Поврежденная передняя часть от камней, Эксплуатационный зазор в органах управления, Поверхностная коррозия кузова
Pravidelný servis.
Plošina 2940 MTH.
Dovoz Holandsko.
Na oboch stranách v zadnej časti nosnej plochy zdvíhacej plošiny (podlahy za kabínou) prasklina, Prasklina na čele nad predným nárazníkom, Poškodený kryt pravého zadného svetla, Miestami drobnej deformácie, Odlúpaný náter, Ulomená páčka pre polohovanie sedadla vodiča,, Škrabance na karosérii, Prevádzkové odreniny a poškodenie, Poškodená predná časť od kamienkov, Prevádzková vôľa v ovládaní, Povrchová korózia karosérie
Тріщина з обох боків у задній частині опорної поверхні підйомної платформи (підлога за кабіною), Тріщина спереду над переднім бампером, Пошкоджена кришка правого заднього ліхтаря, Невелика деформація в деяких місцях, Відшарована фарба, Зламаний важіль регулювання положення водійського сидіння, Зношений салон, Подряпини на кузові, Пошкоджена передня частина від каміння, Експлуатаційний зазор в органах управління, Корозія поверхні кузова