Iespējams iznomāt Liebherr LTM 1090 4.1 autoceltni









Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

















Baujahr: 2007
Kilometerstand: 231.000 km
Betriebsstunden:
Oberwagen: 16.230 Std.
Unterwagen: 9.191 Std.
Ausleger: 50 Meter
Klappspitze: 19 Meter
Winde: 1
Antrieb: 8x8x8
Hakenflasche: 3 Rollen
Ballast: 21 Tonnen
Neues Seil, Teleskopzylinder nach Überholung.
Year: 2007
Kilometers: 231 000 km
Working hours:
upper: 16 230 hrs.
lower: 9 191 hrs.
Boom: 50 meter
Jib: 19 meter
Winch: 1
Drive: 8x8x8
Hook block: 3 sheaves
Counterweight: 21 ton
A new rope, the telescoping cylinder after overhaul.
Rok: 2007
Przebieg: 231 000 km
Godziny pracy:
góra: 16 230 godz.
dół: 9 191 godz.
Wysięgnik: 50 metrów
Jib: 19 metrów
Wciągarka: 1
Napęd: 8x8x8
Zblocze: 3 rolkowe
Przeciwwaga: 21 ton
Nowa lina, siłownik teleskopowania po remoncie.