HBM-Nobas BG 120 TA-7 EP greiders

Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

- front plow with position indicator
- rear ripper with position indicator
- steering wheel allowed drive on public roads
- float mouldboard
- ergonomic cabin with air conditioning and ROPS / FOPS
- diesel engine Perkins 149 HP with DOC, DPF, SCR
- EU Stage V U.S. EPA Tier 4 Final
- articulated frame hydraulic steering (right and left) 30 °
- 6x6 driven
- parking break
- weight: 14000 kg
Napęd 6x6
Silnik diesel Perkins 150 KM spełniający normę emisji spali EU Stage V/ U.S. EPA Tier 4 final
Kierownica umożliwiająca poruszanie się po drogach publicznych
Pług przedni ze wskaźnikiem głębokości
Zrywak tylny (7 zębów) ze wskaźnikiem głębokości
Błotniki przód / tył
Lemiesz 11 ft (3355 x 505x 15 mm)
Ergonomiczna kabina operatora z bardzo dobrą widocznością
Kąt skrętu w przegubie w lewo / w prawo każdorazowo 30º ze wskaźnikiem łamania
Zamknięty wieniec obrotowy
Klimatyzacja
Niska kabina
Waga 14 t
CE