IVECO Daily 50C14 SKY WORKER PLATO autotornis

























Ja Jūs esat nolēmuši iegādāties tehniku par zemu cenu, pārliecinieties, ka sazināties ar reālo pārdevēju. Uzziniet pēc iespējas vairāk informācijas par tehnikas pārdevēju. Viens no krāpniecības veidiem - uzdot sevi par reāli eksistējošu kompāniju. Ja jums ir radušās šaubas, sazinieties ar mums papildus kontroles veikšanai, izmantojot atsauksmju formu.
Pirms jūs izlemjat veikt pirkumu, uzmanīgi izskatiet vairākus pardošanas piedāvājumus, lai saprast vidējo cenu jūsu izvēlētajam tehnikas modelim. Ja piedāvājuma cena ir daudz zemāka kā analoģiskiem piedāvājumiem, aizdomājieties. Liela cenu starpība var būt saistīta ar slēptiem defektiem vai ar pārdevēja mēģinājumu veikt krāpnieciskas darbības.
Nepērciet preces, kuru cena atšķiras no vidējās cenas uz analoģisku tehniku.
Nepiekrītiet abšaubāmām ķīlām un preces priekšapmaksai. Šaubu gadījumā nebaidieties precizēt detaļas, palūgt papildus fotogrāfijas un dokumentus uz tehniku, pārbaudiet dokumentu autentiskumu, uzdodiet jautājumus.
Pats populārākais krāpniecības veids. Negodīgie pārdevēji var pieprasīt noteiktu avansa summu, lai "rezervēt" jūsu tiesības uz tehnikas pirkumu. Tādā veidā krāpnieki var savākt lielu naudas summu un pazust, bez kontakta iespējām ar viņiem.
- Priekšapmaksas pārskaitījums uz karti
- Neveiciet preikšapmaksu bez dokumentu noformēšanas, kas apstiprina naudas nodošanas procesu, ja komunikācijas laikā jums rodas šaubas par pārdevēju.
- Pārskaitījums uz "pilnvarotas personas" kontu
- Šādam lūgumam ir jārada bažās, visdrīzāk jūs kontaktējaties ar krāpnieku.
- Pārskaitījums uz kompānijas kontu ar līdzīgu nosaukumu.
- Esiet uzmanīgi, krāpnieki var maskēties zem populārām kompānijām, ieviešot nelielas izmaiņas nosaukumā. Nepārskaitiet naudu, ja nosaukums izraisa šaubas.
- Savu rekvizītu ievietošana reāla uzņēmuma rēķinā
- Pirms veikt apmaksu, pārbaudiet, vai norādītie rekvizīti ir korekti un vai tie attiecas uz norādīto uzņēmumu.
Pārdevēja kontakti

















- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
8METER ARBEIDS HOHE
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 1900 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 3700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
CE-Kennzeichnung: ja
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 1900 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 3700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
CE-mærke: ja
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- PTO
= Remarks =
8 METER WORKING HEIGHT
= More information =
Front axle: Max. axle load: 1900 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 3700 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
CE mark: yes
General condition: very good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- PTO
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 1900 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 3700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Marcado CE: sí
Estado general: muy bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Prise de force
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 1900 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 3700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Marquage CE: oui
État général: très bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- PTO
= Bijzonderheden =
8METER WERKHOOGTE
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 1900 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 3700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
CE markering: ja
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 1900 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 3700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 1900 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 3700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Marca CE: sim
Estado geral: muito bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- PTO
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 1900 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 3700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Знак CE: да
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- PTO
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 1900 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 3700 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information